zondag 22 maart 2015

Swapperdeswap in progress.

Heb me even geleden ingeschreven voor de 'secret spring swap' en ben dus volop aan het naaien/knutselen.

Van het 1e cadeautje was ik onmiddellijk overtuigd: ik heb het gevonden op de pinterest van mijn swapje en ik vond het ook supertof om te maken.
Over het 2e cadeautje heb ik wat getwijfeld. Ik wou iets liefs met leuke details, bijpassend bij het 1e. Ik hoop dat ze het mooi vindt en dat het past...
Het 3e cadeautje is gelijkaardig aan iets wat ik zelf gekregen heb van mijn vorig swappertje. Ik vind het zelf wel mooi, maar het is toch niet helemaal zoals het zou moeten. Hopelijk vergeeft mijn swapje het me.
En het 4e cadeautje is mislukt. Pff. Heb al gevloekt. Ga iets anders moeten zoeken. Maar de tijd dringt. Dus ik hoop op een grandioze last-minute ingeving...

Hier enkele teasers van de afgewerkte cadeautjes:


Foto's volgen nadat mijn swapmaatje haar pakje heeft geopend ;)

Ben zelf supercurieus: wie is mijn swappertje en wat heeft ze voor mij in petto?!
Ik hou jullie op de hoogte!
Grtjs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten