zondag 3 mei 2015

Stoffenspektakel Roeselare wordt direct omgezet in een afgewerkt product!

Op 1 mei ben ik naar het stoffen spektakel geweest.
Ik had me goed voorbereid: wat wil ik maken en hoeveel stof heb ik nodig? Ik had ook een maximumbedrag in mijn hoofd. Dat heb ik (lichtjes) overschreden ;) Gelukkig niet té veel!
Ik heb materiaal mee om 6 projecties uit te werken...

En dankzij Annelies is er al eentje gerealiseerd. Mijn eerste handtasje, en onmiddellijk ook de eerste ervaring met leer!

Ik moet zeggen: Ik ben er trots op. We hebben wat gesukkeld, omdat we -perfectionistisch als we soms zijn- alles direct gevoerd en met extra zakjes wilden, terwijl de tutorial helemaal niet over voering sprak.
Maar we hebben er veel uit geleerd en ik vind ook dat het gezien mag zijn, niet?




Nu eerst wat slaap inhalen en dan... Op naar het volgende project!

Groetjes en slaapwel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten