vrijdag 7 augustus 2015

De ster van ons veld

Een tijdje geleden maakte ik voor mijn oudste zoontje een kaptrui. Hij is er altijd super content mee geweest en het is nog altijd één van zijn favoriete truien.
Net als mijn oudste, is ook mijn jongste zoon er verzot op om kappen aan en uit te doen.

Toen ik van mijn lieve vriendinnen een bon kreeg om stoffen te kopen - een geniaal idee trouwens dames!! - ging ik (in de solden) op zoek naar super stofjes.
Een berg stof voor een klein bedragje kwam bij ons thuis toe - dank je 'Cas en Nina' - en mijn handen begonnen al te kriebelen.
Mijn man vond deze stof de mooiste. En ik moet zeggen, ook ik vind hem prachtig. Het.blauw oogt als denim en het geeft de stof iets speciaals.


Ik vloog enkele avonden als een bezetene achter mijn naaimachine, ging tijdens mijn werkpauze achter fournituren om verder te kunnen doen. En vandaag is het een feit. Ook Josse heeft zijn eigenste kaptrui uit 'Stof voor durf het zelvers'.

En voor mij? Op naar hetvolgende project!

Grtjs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten