zaterdag 17 oktober 2015

Raymond? Of Lewis?

Altijd leuk om op geboortebezoek of naar een babyborrel te gaan.
Een tijdje geleden mochten we lieve, kleine Raymond gaan bekijken. Wat een schatje.

Als je dan nog eens weet dat ik de mama van Raymond beloofd had om een homemade cadeautje in elkaar te steken. Dan wordt de spanning wel wat opgebouwd hè?

Daarom: een nieuw projectje! Één van de patroontjes die mij direct aanspraken in een van de vorige LMV's was de Lewis-hoodie. Speels en stoer tegelijk, echt iets voor mijn mannekes.
Voor hen ben ik er jammer genoeg nog niet geraakt, maar dus wel voor kleine Raymond.

Eerst goed lezen hoe alles in zijn werk gaat. Daarna heel wat naaiwerk en veel fijn handwerk aan het zakje en het drukknopenpadje! En handwerk mag je vrij letterlijk nemen, want het is een huzarenwerkje om die drukknoopjes in je stof te kloppen, zonder dat je eigen vingers ook eens onder de hamer belanden... Zeker als je Melissa heet! Mensen die me kennen, kunnen dit bevestigen. ;)

Toch, ondanks de pijnlijke vingers ben ik zeer tevreden met het resultaat!


En ik weet dat de mama in kwestie dit ook is. Ze was blij om te zien wat ik voor Raymond in elkaar had gestoken. Zeker nadat ze al eens nieuwsgierig had gepiept op mijn Facebookpagina... ;)

Alvast veel -warm- plezier ermee, lief klein ventje!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten