zondag 8 november 2015

Jules is 1! Happy birthday kleine man!

Toen Jules pas geboren was, kreeg hij, naast zijn pampertaart, een klein homemade cadeautje, namelijk een kleine knisperolifant (die je in dit overzichtje kunt vinden).

Dit weekend was er een feestje, want -wat vliegt de tijd snel- onze lieve Jules is intussen al 1 jaar. 
Ik dacht dat er al veel mensen met wat speelgoed of iets dergelijks zouden toekomen, daarom wou ik -ook nu- weer iets persoonlijks geven. En ik dacht aan een T-shirtje, met wat speelse accenten.

Ik ging aan de slag. Het was al laat... En ik moest nog al mijn boekjes uitzoeken. De meeste patroontjes die ik in mijn hoofd had, beginnen van maatje 92. Dus ik ging op zoek in al mijn boekjes en kwam uit bij een knippie, met een zalig patroontje.

Na heel wat te tekenen, knippen, strijken, overlocken en naaien, rolde het volgende resultaat vanonder mijn naaimachine.


Het is een gepimpte versie van een T-shirt die ik al voor onze Josse heb gemaakt (een foto kan je hier vinden).

Wat zij de verschillen met Josses T-shirt? 
Alvast niet de stof, want ik vond deze stof met de auto's supermooi voor een kleine kapoen. 
Wel hetvolgende: Geen korte mouwen, maar lange die opgerold kunnen worden en vastgemaakt met een lusje. Kamsnaps knoopjes in een speels kleur als accent op beide schouders.

 

Hopelijk straalt Jules binnenkort in mijn laatste 'Made By Mieske'-creatie. Ik kijk er al naar uit!

Grtjs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten