maandag 28 maart 2016

'Made By Mieske' wordt zelfstandig!

Hallo allemaal.

Super nieuws!


Made By Mieske start officieel in bijberoep!



Eerst en vooral wil ik iets doen met mijn liefde voor kinderkleding. Dus vanaf nu kunnen alle naaisels die je hier ziet passeren ook voor jou persoonlijk gemaakt worden - in aangepaste kleuren natuurlijk, want ik maak niet graag 2 keer hetzelfde. Zo is ieder kledingstuk 'one of a kind' en zul niemand anders met hetzelfde stuk - Made By Mieske - zien lopen.

Er komt (later van tijd) een webshop waar klaargemaakte modelletjes onmiddellijk gekocht kunnen worden, maar er kan ook natuurlijk iets specifieks besteld worden, wat dan op maat en naar eigen smaak gemaakt wordt.
In tussentijd kun je natuurlijk terecht op de Facebook pagina van Made By Mieske of kun je mij mailen op het e-mailadres van Made By Mieske (MadeByMieske@gmail.com).

Verder kan natuurlijk ook kleding voor volwassenen gemaakt worden, maar dan enkel op vraag.

En ook de nodig aanpassingen aan eigen kledij (retouches) zal ik voor mijn rekening nemen...

Indien er vraag komt, is het volgen van workshops ook een mogelijkheid.


Je ziet het, het wordt een ruim aanbod, met voor elk wat wils...

Hopelijk ook voor jou! Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten